Класному керівнику

Інформаційна година
Тема: День миру у світі
Мета: ознайомити учнів з історією запровадження Дня миру у світі; привернути увагу дітей до питань важливості миру і принципів гуманності, свободи та добра в той час, коли питання миру є актуальним для нашої держави; виховувати толерантність та повагу одне до одного; ознайомлювати з подіями в державі.
Обладнання: вирізки з газет, цитати
Хід заняття
«Пробач, і ти отримаєш мир»
І. Організаційний етап
Перевірка готовності до заняття, налаштування на роботу
ІІ. Проведення інформаційної години
Спочатку 8 грудня 1967 року головою католицької церкви папою Римським Павлом VI було започатковано Католицьке свято — День всесвітніх молитов про мир. Воно співпадає з днем торжества Божої Матері Марії, іншим шанованим святом Римо-Католицької церкви.
Міжнародний день миру був проголошений у 1981 році Резолюцією Генеральної Асамблеї A/RES/36/67. Започаткування Дня миру свідчить про те, що ООН спрямовує свої зусилля на підтримку миру в усьому світі та закликає всіх людей на планеті згуртуватися на шляху досягнення цієї мети. В 2002 році Президент України підписав Указ від 05.02.2002 № 100/2002, яким проголосив 21 вересня Національним Днем миру.
У 2014 році Організація Об`єднаних Націй обрала тему «Право народів на мир», щоби ще раз наголосити на важливості принципів, закладених Декларацією Генеральної асамблеї ООН про право народів на мир, з центральним твердженням про те, що стійкий прогрес людства та реалізація прав людини залежить від миру та безпеки.
Щороку різні заходи та кампанії проходять в усьому світі з метою привернути увагу до масштабної роботи в підтримку миру, а також задля того, щоби поширити інформацію серед окремих осіб, громад та суспільств задля глибшого розуміння проблем, які перешкоджають мирному співіснуванню та обміну інформацією та досвідом для його досягнення.
В Бразилії Всесвітній день миру відзначається, як «Всесвітній день Братства».
В Ватикані Всесвітній день миру числиться, як вихідний.
Тепер щороку в Міжнародний День Миру ООН люди більш ніж у 100 містах по усьому світі беруть участь у Ході, висловлюючи безумовну підтримку Організації Об'єднаних Націй у її роботі, спрямованої на мир у всьому світі.
Учасники Ходи несуть прапори Організації Об'єднаних Націй чи своїх країн. Вони бачать у цьому можливість для людей усіх національностей, культур і ідеологій сконцентруватися на якостях людського духу, що формують основу для встановлення міцного миру.
Хода Миру — це можливість для людей усіх національностей, культур та ідеологій виразити готовність об'єднати зусилля для встановлення міцного миру. У 2004 році Ходьба Світу пройшла в 110 містах 25 країн на 5 континентах.
Організаторами Ходи Миру є неурядові організації разом з організацією «The Peace Meditation at the United Nations» — групою, що складається з її представників і співробітників ООН.
У 2014 році у багатьох містах світу Хода миру була присвячена миру в Україні, протестам проти війни на Сході України. Із зверненням до нації звернулися українські політики. Громадські організації закликали провести у Києві ходу миру 19 та 21 вересня
ІІІ. Підсумок заняття
1.     Що нового ви дізналися на занятті?
2.     Що для вас означає слово «мир»?

3.     Чи змінилося ваше сприйняття слова «мир» впродовж останніх місяців?


Підготовка до ДПА
Поради батькам
  1. Контролюйте режим дня сина чи доньки. 
  2. В екзаменаційний період важливе харчу3вання підлітка. Воно повинне бути повноцінним
  3. Частіше спілкуйтеся із дітьми. Цікавтеся їхніми досягненнями та невдачами.
Поради дев'ятикласникам
  1. Вчіться керувати своїми емоціями.
  2. Усміхайтеся. Сміх позитивно впливає на імунну систему.
  3. Складіть план підготовка до ДПА.
  4. Почніть із складнішого.
  5. Чергуйте заняття і відпочинок.
  6. При запам'ятовування використовуйте асоціації.
  7. Використовуйте карти знань або блок-схеми при конспектуванні.



День туризму 



















Вказівки по веденню щоденника

1. Щоденник є ШКІЛЬНИМ документом учня.

2. Учень (починаючи з 2 класу) акуратно заповнює лицьову сторону обкладинки, вписує назви предметів, прізвища, імена і по батькові викладачів, розклад уроків, факультативних занять, позакласних і позашкільних заходів.

3. Учень щодня записує домашні завдання в графи того дня, на який вони задані, в період шкільних канікул - план позакласних і позашкільних заходів.

4. Учень пред'являє щоденник на першу вимогу вчителів і класного керівника.

5. Вчитель, оцінює учня виставляє оцінку в класний журнал і одночасно вписує її в щоденник і завіряє своїм підписом.

6. Класний керівник стежить за наявністю в щоденнику всіх оцінок, отриманих учнем протягом тижня. В кінці щоденника виставляються підсумкові відомості про успішність і пропуски учня.

7. Батьки щонеділі переглядають і підписують щоденник.


8. Адміністрація школи здійснює систематичний контроль за веденням щоденника


Виховна година "Тероризм загроза людству"

Пам’ятка для учнів
Якщо ви опинилися заручником: 
}     намагайтесь бути розважливими, спокійними, по можливості миролюбними, не піддавайте себе зайвому ризику;
}     намагайтеся максимально обмежити всілякі контакти з терористами, оскільки їхні дії можуть бути непередбаченими;
}     не посилюйте агресивність злочинців непокорою, зайвим опором;
}     виконуйте вимоги терористів, не створюючи конфліктних ситуацій, запитуйте дозволу переміститись, сходити в туалет і т. д.
}     уникайте будь-яких дискусій, зі злочинцями, будьте уважними слухачами;
}     з першою ж нагодою намагайтесь повідомити про своє місцезнаходження рідним чи в міліцію;
}     зберігайте свою гідність і нічого не просіть, намагайтесь з’їдати все, що дають, незважаючи на те, що їжа може бути вкрай непривабливою;
}     якщо ви тривалий час перебуваєте разом зі злочинцями, постарайтесь установити з ними контакт, викликати гуманні почуття і завести розмову, не наводячи їх на думку, що ви хочете щось довідатися;
}     намагайтесь запам’ятовувати будь-яку інформацію (вік, зріст, голос, манеру розмовляти, звички тощо) про злочинців, яка в майбутньому допоможе встановити їхнє місцезнаходження;
}     не дозволяйте собі падати духом, зберігайте спокій;
}     уважно стежте за поведінкою злочинців і їхніми намірами, будьте готові рятуватися втечею, якщо абсолютно впевнені в безпечності такої спроби;
}     намагайтесь віднайти найбільш безпечне місце в приміщенні, де вас утримують і де можна було б захиститися під час штурму терористів, у разі відсутності такого місця падайте на підлогу при будь-якому шумі або стрілянині;
}     при застосуванні спеціальними підрозділами сльозоточивого газу дихайте через мокру тканину, швидко і часто моргайте, викликаючи сльози;
}     під час штурму ні в якому разі не беріть зброї терористів, щоб не постраждати від штурмовиків, які не мають змоги розрізнити, хто терорист, а хто заручник, і стріляють по озброєних людях;
}     при звільненні виходьте якомога швидше, речі залишайте там, де вони лежать, беззастережно виконуйте команди групи захоплення.




Немає коментарів:

Дописати коментар